معاینه و درمان

در کلینیک تخصصی مغز و اعصاب دکتر مجتبی کاهانی ویزیت بصورت تخصصی و در صورت لزوم دارو جهت درمان تجویز می شود. از جمله بیماریهای که در این کلینیک مورد تشخیص و درمان قرار می گیرند عبارتند از :

سردرد ( میگرن ، سردرد تنشی ، سردرد کلاستر ) ، تشنج ( صرع ) ، کما ، اختلال هوشیاری ، دمانس ، آلزایمر ، اختلالات حرکتی ( پارکینسون ، ترمور ، دیستونی ، تیک ، کره ، آتتوز ، حرکات کلیشه ای و استریوتایپی ، آتاکسی و اختلالات راه رفتن ) ، هانتینگتون ، نارکولپسی ، اختلالات تعادلی ، سرگیجه ، وزوزگوش ، اختلالات بلع ، بیماریهای عروقی مغز ، سکته مغزی ، اختلالات حرکتی اندامها ، اختلالات خواب ، مولتیپل اسکلروزیس ، سندرم پای بیقرار ، مشکلات عصبی – عضلانی ، دیسکوپاتی ، درد ستون فقرات

نوار مغز

پیشرفته ترین دستگاه نوار مغزی حال حاضر دنیا در ارزیابی بالینی

نوار مغزی در کلینیک تخصصی مغز و اعصاب دکتر مجتبی کاهانی هم در کودکان و هم بزرگسالان انجام می‌شود ، علاوه بر انجام نوار مغزی استاندارد ،این کلینیک قادر به انجام پتانسیلهای وابسته تحریکی (Event Related Potentia) ، مانیتورینگ تشنج و نوار مغزی حین خواب نیز می باشد .

نوار عصب و عضله

جهت ارزیابی عصبی و عضلانی

دستگاه نوار عصب و عضله شامل نوار عصب اندامها ,نوار چشم و نوار عضله می باشد. این دستگاه در بررسی و ارزیابی برخی اختلالات حرکتی مانند میوپاتی ها,دیستروفی عضلانی,بیماری دوشن,میاستنی گراویس,SMA,نوروپاتی ارثی حسی و حرکتی,ALS,بررسی علل گزگز و مور مور شدن یا بی حسی اندامها و بررسی علل ضعف اندامها بکار میرود.

سایر خدمات

درمان غیر جراحی بیماریهای مغز و اعصاب و عضلات

اختلالاتی از جمله سردرد و سرگیجه، فراموشی و اختلالات حافظه، تشنج و اختلالات سطح هوشیاری(غش کردن) ، گزگز مور مور دستها و پاها، کمر درد، فلج و ضعف دست ها و پاها، افت و یا اختلال در سطح هوشیاری ، لرزش بدن (رعشه) یا کندی حرکات، اختلالات خواب و بیماریهای مغز و اعصاب : مانند سکته مغزی، ام اس، صرع، دمانس و آلزایمر، مننژیت، نوروپاتی، میوپاتی، پارکینسون می پردازد و در صورت نیاز به جراحی در موارد خاص شمارا به جراح ارجاع می دهند.